fbpx

Technical Account Manager

Espoo 28.04.2022

Nohau Solutions AB on vuonna 1981 perustettu ruotsalainen yritys, joka on toimittanut ammatilliseen kehitykseen liittyviä ratkaisuja Euroopan sulautetulle teollisuudelle perustamisestaan lähtien. Nohau Solutions toimittaa ohjelmakehityksen tuotteita ja koulutuksia turvalliseen sulautettujen ohjelmistojen kehittämiseen. Nohau pyrkii sitoutumisen ja kompetenssin kautta luomaan asiakkailleen arvokkaita ratkaisuja ja kehittämään ammattitaitoaan, jotta he voivat ylittää asiakkaidensa odotukset.

Haemme nyt asiakkaallemme Nohau Solutionsille itseohjautuvaa, vuorovaikutustaitoista ja tulosorientoitunutta henkilöä

Technical Account Manager -tehtävään

Teknisenä asiakkuuspäällikkönä osallistut kokonaisvaltaisesti myyntiprosessin edistämiseen sekä autat uusia ja nykyisiä asiakkaitamme kehittämään heidän toimintaansa ratkaisujemme avulla. Vastuualueisiisi lukeutuu uusasiakashankinta, itseohjautuva myyntityö, aktiivinen yhteydenpito avainasiakkaidemme kanssa sekä markkinointiaktiviteetteihin osallistuminen. Tehtävässä korostuu kyky ymmärtää asiakkaidemme liiketoimintaa ja heidän tarpeitaan syvällisesti, ymmärrys myyntityöstä ja asiakkuuksien hallinnasta sekä aito mielenkiinto ohjelmistokehitystä kohtaan. Ideaalitilanteessa uusi tekninen asiakkuuspäällikkömme voisi aloittaa työt elokuun alkupuolella.

Tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden oppia asioita ohjelmistokehitykseen sekä sen prosesseihin liittyen
  • Tilaisuuden syventää omaa ammatillista osaamistasi
  • Joustavan työajan
  • 4000–4500 € / kk suuruisen pohjapalkan, jonka päälle tulee organisaation yhteinen sekä Suomen myynnin suorituskykyyn pohjautuva bonus
  • Peruspalkan lisäksi kattavat henkilöstöedut, mm. työterveyshuollon, kulttuuri-/liikuntasetelit sekä lomarahan
  • Työskentelytilat Espoon Otaniemessä sekä joustavan mahdollisuuden etätyöhön

Toivomme sinulta:

  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • Soveltuvaa teknistä tai kaupallista korkeakoulututkintoa
  • Aiempaa kokemusta B2B-myyntityöstä
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja, kykyä itseohjautuvaan ja oma-aloitteiseen työskentelyyn sekä kokonaiskuvan ymmärtämiseen

Eduksi katsomme:

  • Sujuvan ruotsin kielen taidon
  • Ymmärryksen ohjelmistokehityksen prosesseista, sulautetuista järjestelmistä ja IoT:stä.

Mikäli olet etsimämme myynnin ja asiakkuushallinnan osaaja, jolta löytyy aitoa kiinnostusta syventää omaa osaamistaan myynnin ja ohjelmistokehityksen parissa, haethan tehtävää mahdollisimman pian. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuajan kuluessa.

Lisätietoja tehtävästä antaa ICT Directin rekrytointikonsultti Arttu Haapalainen ([email protected]).

APPLY HERE!